Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

1. A Bevezető rendelkezések

Az Eladó adatai:

Cégnév: NETT FRONT Termelő és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság Adószám: 13024772-2-04

Cégjegyzékszám: 04-09-005895

Székhely: 5650 Mezőberény, Gyomai út 26.

Nyilvántartásba vevő Hatóság: Gyulai Törvényszék Cégbírósága E-mail: rendeles@nettfront.hu

Telefon: +36 66 424 102

Nyitvatartás: H-P: 8:00-16:00 továbbiakban: „Eladó”

  • Az Eladónak bármikor jogában áll az ÁSZF módosítása, a módosított ÁSZF-et minden esetben megküldi partnereinek ésvevőinek, vagy azt az ÁSZF pontjában említett Honlapon közzéteszi. A módosított ÁSZF a partnernek közvetlenül történő megküldésétől, illetve a közzétételtől érvényes és hatályos. Az Eladó részére leadott minden rendelés lezárásának időpontjában érvényben lévő ÁSZF érvényes. Érvényesített rendelés esetén az Ügyfél elfogadja és betartja az ÁSZF rendelkezéseit.

2. Az ÁSZF hatálya

Személyi hatály

Az Eladó által alkalmazott ÁSZF hatálya az Eladón túl kiterjed mindazon vevőire és üzleti partnereire (függetlenül attól, hogy természetes személyként vagy jogi személyként, végfelhasználói vagy viszonteladói minőségben járnak el), akik az Eladótól árut rendelnek, vagy az Eladótól szolgáltatást vesznek igénybe (a továbbiakban: „Vevő”).

Tárgyi hatály

Az ÁSZF tárgyi hatálya kiterjed valamennyi olyan jogviszonyra, melyben Eladó terméket értékesít vagy szolgáltatást nyújt.

Időbeli hatály

A jelen ÁSZF 1. számú Módosítása 2023. Február hónap 1. napjától hatályos. Az ÁSZF módosítására a bevezető rendelkezések szabályai az irányadók.

3. Eladó tevékenysége

Eladó bútoripari alkatrészeket, - elsődlegesen bútorajtókat és egyéb kiegészítő termékeket, mint takaró és illesztőalkatrészeket gyárt értékesítés céljából és egyéb fogyasztási cikkeket - együttesen: „Termék” vagy

„Termékek” - forgalmaz és kiegészítő szolgáltatásokat nyújt Vevői részére. Az Eladó a kereskedelmi tevékenysége elősegítése érdekében a www.nettfront.hu weboldalt („Honlap”) üzemelteti.

4. Regisztráció

  • Az Eladó kizárólag olyan Vevő részére értékesít árut, illetve nyújt szolgáltatást, aki az Eladó által rendszeresítettregisztrációs nyomtatványon vagy a Honlapon megjelenő regisztrációs felületen előzetesen közölte az Eladó által kértadatait, illetve az adatkezeléshez hozzájárult. A jelen pont szerinti nyomtatvány Eladó részére történő megküldésével Vevőfelelősséget vállal az általa megadott adatok hitelességéért és azok valóságának való megfeleléséért. A regisztrációs nyomtatvány kitöltése és megküldése az Eladóval nem hoz létre jogviszonyt, továbbá sem az Eladó sem a Vevő részéről nem keletkeztet egyéb kötelezettséget az ÁSZF szerinti megrendelés hiányában.
  • A regisztrációs nyomtatvány hiányos kitöltéséből, valamint a téves adatok megadásából eredő károkért az Eladó nem tartozik helytállni. Az Eladó nem vállal felelősséget a Vevő által tévesen, illetve pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve az abból fakadó esetleges károkért. Lezárt Rendelést érintő vevőadatokmódosítását az Eladó központi e-mail címére (rendeles@nettfront.hu) küldött üzenet formájában szükséges jelezni azzal,hogy módosításra abban az esetben van lehetőség, ha az Eladó a Lezárt Rendelés teljesítését még nem kezdte meg.
  • A Vevő folyamatban lévő megrendelés esetén köteles az adataiban bekövetkező változást haladéktalanul közölni Eladóval, azzal, hogy az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy ellenőrizze a regisztrált adatok helyességét. Amennyiben feltételezhető, hogy a Vevő által megadott adatok nem felelnek meg a valóságnak, illetve a Vevő azokat nem pontosítja a megjelölt határidőben, úgy az Eladó a megrendelés teljesítését jogosult megtagadni. Amennyiben a megrendelés már lezárásra került, Eladó jogosult a megrendelés teljesítésétől azonnali hatállyal elállni és amennyiben a vételár megfizetéséremár sor került, úgy 5 munkanapon belül köteles azt A vételár visszatérítésén túl a Vevő kártérítés, késedelmi kamat, vagy egyéb költségei (ideértve különösen, de nem kizárólagosan a bankköltséget) megfizetését az Eladótól nem követelheti.

5. Megrendelés

  • A jelen ÁSZF, illetve az egymással kötött egyedi szerződés alapján az Eladó a Termék tulajdonát a Vevőre ruházza és a Terméket a Vevő birtokába bocsátja vagy részére szolgáltatást nyújt, míg Vevő köteles a vételárat, illetve a szolgáltatásellenértékét megfizetni és a Terméket átvenni vagy a szolgáltatás teljesítését
  • Eladó kizárólag azon megrendeléseket teljesíti, amelyek az erre a célra rendszeresített megrendelőlapon vagy a Honlap vonatkozó felületének használatával kerülnek előterjesztésre.
  • Az Eladó által a Honlapon vagy egyéb módon megadott listaár az adókat és egyéb közterheket - az ÁFA kivételével - tartalmazza. A listaár a szállítási és egyéb járulékos költségeket nem tartalmazza. Az Eladó jogosult a Vevő részére a listaárat euró összegben megadni.
  • Az Eladó által bármely felületen közzétett árak tájékoztató jellegűek, az ország egész területére és valamennyi megrendelésre érvényesek.
  • A Termékek megrendelése céljából rendszeresített nyomtatvány kizárólag az Eladó által megadott email címre küldhetőmeg (rendeles@nettfront.hu). Amennyiben nem a jelen pontban hivatkozott nyomtatványon vagy a megjelölt email címre valóküldéssel történik a megrendelés, úgy azt Eladó nem köteles
  • A megrendelés beérkezésének, az Eladó rendszerében megjelenő értesítés időpontja tekintendő. Ezen idő után a Vevő a megrendelését nem módosíthatja.
  • Az Eladó a Honlapon és email útján beérkező megrendeléseket megvizsgálja és visszajelzést küld arról, hogy
  • a Termék, illetve annak megadott mennyisége elérhető-e, illetve annak gyártása lehetséges-e,
  • megadja a Termékek nettó árát és annak Áfa tartalmát,
  • megjelöli a megrendelésre vonatkozó egyéb információkat,
  • a megrendelés szenved-e egyéb hibában (ide nem értve a megjegyzés mezőbe írt egyéb információkat).
  • Eladó a beérkezett megrendelések teljesítését vételárelőleg megfizetésétől teheti függővé azzal, hogy a vételárelőlegösszegéről és a fizetési határidőről a Vevőt tájékoztatni köteles. Eladót nem terheli felelősség a jelen pontban említett ellenőrzés elmaradásából adódó károk tekintetében.
  • A Vevő az Eladó által küldött visszaigazolás tartalmát köteles ellenőrizni.
  • Amennyiben az Eladó a megrendelést visszaigazolta, úgy a rendelés lezárul („Lezárt Rendelés”). A Lezárt Rendelés hozzalétre a Termék adásvételére vonatkozó jogviszonyt az Eladó és a Vevő között azzal, hogy a megjegyzések rovatba írt információ nem válik a felek közötti szerződés részére az Eladó ellenkező nyilatkozata hiányában.
  • A Lezárt Rendelés esetén a Vevő által közölt elállás kizárólag abban az esetben hatályosul, amennyiben a Vevő megfizeti az Eladó részére a megrendelt Termék gyártásának azon költségét, amely az elállás közlésének napjáig felmerült. Az Eladó a Termék gyártásával összefüggésben felmerült költségét az elállásra vonatkozó nyilatkozat közlésétől számított 5 munkanapon belül közli.
  • Eladó Lezárt Rendelés alapján is kizárólag abban az esetben köteles teljesítés megkezdeni, amennyiben:
    • Vevő a pont szerint regisztrált és a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul megadta,
    • az Eladó felé nem áll fenn lejárt tartozása,
    • amennyiben Eladó vételárelőleg megfizetésétől tette függővé a megrendelés teljesítését, a vételárelőleget a Vevő megfizette
  • Eladót semmilyen kártérítési felelősség nem terheli a Vevő által a megrendelés során tévesen megadott adatok folyamán fellépő károk tekintetében.
  • A Honlapon található felületen Eladó kizárólag a Honlapon közzétett katalógusban megjelenő Termékek megrendelését biztosítja. Minden olyan leadott megrendelés (termék) amely eltér bármilyen szabadon módosítható kategóriában (ideértvekülönösen, de nem kizárólagosan: marásmintához rendelt mérethatár, más él-profil, eltérő fólia szín vagy festett szín) akatalógusban szereplő változattól, egyedi megrendelésnek minősül. A katalógusban nem szereplő, egyedi megrendelés alapján készülő termékek értékesítésére a jelen ÁSZF nem vonatkozik.
  • Az Eladó nem vállal kötelezettséget arra, hogy a Honlapon közzétett katalógusban szereplő Termékeket folyamatosan készleten tartja, illetve azokat kérésre utángyártja.
  • Eladó jogosult a Vevő által megküldött megrendelés – független annak fentebb leírt feldolgozottsági státuszától –teljesítését megtagadni, amennyiben annak gyanúja vagy vélelme merül fel, hogy a Vevő a Terméket az Eladó-Vevő viszonyában fennálló beszerzési ár (azaz a számlán szereplő ár) alatt értékesíti vagy a múltban – időbeli korlát nélkül – értékesítette (2005. évi CLXIV. törvény 7. § (2) bekezdésének i) pontja), azt gazdasági erőfölénnyel visszaélés érdekébenhasználja vagy használta fel (ideértve különösön: felfaló árazás gyakorlatának alkalmazása), azzal egyéb tisztességtelen piaci magatartást folytat vagy folytatott, illetve a megrendelés teljesítése az Eladó jogos gazdasági érdekét egyéb módon sérti.

6. Megrendelések teljesítése, szállítás, átadás-átvétel

  • A Termékek kiszállítására, illetve átadására Lezárt Rendelés alapján kerül A szállítás, illetve az átvétel pontos időpontjáról az Eladó a Vevőt telefonon és/vagy az általa megadott email elérhetőségen tájékoztatja.
  • Vevő legkésőbb a szállítás napját megelőző munkanapon köteles tájékoztatni az Eladót arról, ha az Eladó által jelzett időpontban a Terméket nem tudja átvenni. Amennyiben a jelen pontban említett tájékoztatás elmarad és a Vevő a megjelölt időpontban nem veszi át a Termékeket, úgy az Eladó a sikertelen kézbesítéssel összefüggésben felmerült költségeket aVevővel szemben érvényesítheti, illetve személyes átvétel esetén a tárolás díját felszámíthatja.
  • A jelen pontban jelzett kivétellel a Termékek átvételének igazolása a Termék tételes átadás-átvétele nélkül, a szállítóokmány aláírásával történik. Tételes átvizsgálásra a Vevő előzetes kérése alapján van lehetőség azzal, hogy a tételes ellenőrzés felételeit a Vevőnek kell biztosítania és azt Vevőnek kell elvégeznie.
  • A Termékek szállításának költségét a Vevő
  • Az Eladó a Termékeket megrendelésenként szállítja a Vevő részére. Lezárt Rendelések esetén a Vevő nem kérheti azt, hogy több megrendelést egy időpontba szállítson az Eladó.
  • Amennyiben a Vevő több Terméket rendel meg egy alkalommal és egyes Termékek gyártási ideje hosszabb, úgy a szállítási idő ezen hosszabb időtartamhoz igazodik.
  • Eladót nem terheli felelősség a szállítási határidő elmulasztásából adódó károk és költségek tekintetében, azonban a Vevőt a késedelem tényéről értesíteni köteles.
  • Vevő köteles a kiszállítást vagy átvételt követően a Terméket teljeskörűen átvizsgálni. A mennyiségi jellegű kifogásokatVevő a kiszállítást vagy átvételt követő 48 órán belül köteles bejelenteni az ÁSZF pontjában meghatározott módon.
  • Vevő köteles a Terméket a kiszállításkor átvenni vagy Eladó raktárából felvenni és az átvétel módját előzetesen közölni.
  • Az Eladó a Termékek kiszállítását a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. („GLS”), illetve a cégcsoportba tartozó egyéb szállítmányozó társaság igénybevételével bonyolítja le. A nevezett logisztikai partner általi kézbesítés esetén a Vevő tudomásul veszi, hogy a szállításra a GLS általános szerződési feltételei (https://gls-group.com/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek) vonatkoznak. Az Eladó fenntartja a jogot más közreműködő igénybevételére.

7. Számlázás és a vételár megfizetése

  • Eladó a számlát a megrendelés teljesítésekor, azaz a Termékek átadását követően, elektronikus úton bocsátja a Vevő rendelkezésére. Amennyiben Vevő legkésőbb a megrendelés teljesítését megelőző 5 napon belül ezt kéri, úgy az Eladó a Termékek átadásakor papír alapú számlát ad át.
  • A Vevő a számlázási adatokat az ÁSZF 10. pontjában említett rendelés lezárásáig jogosult módosítani.
  • Amennyiben a Vevő vételárelőleg fizetésére köteles, úgy Eladó az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény rendelkezései szerint gondoskodik az előlegszámla kibocsátásáról. Eladó a számlát ebben az esetben is a Vevőnek a regisztrációs nyomtatványon megadott email címére küldi meg.
  • Amennyiben az Eladó a listaárat euró összegben adta meg, úgy a Vevőnek a Rendelés Lezárása előtt közölt kérésére az Eladó a számláját euróban állítja ki és a Vevő az ellenértéket is euróban köteles megfizetni az Eladó euró devizanembenvezetett pénzforgalmi számlájára. Abban az esetben, ha az Eladó a listaárat euró összegben adta meg és a Vevő a Rendelés Lezárása előtt nem kérte a számla euró devizanemben történő kiállítását, úgy az Eladó a számláján a Termékek euróban számolt ellenértékét a Magyar Nemzeti Banknak a számla kiállításának napján irányadó középárfolyamán tünteti fel forintösszegben.

8. Jótállás, szavatosság

  • Az ÁSZF-ben rögzített kivételektől eltekintve Eladó szavatosságára és jótállására a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben, illetve az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. ) Korm.rendeletben meghatározott rendelkezések az irányadók.
  • A 1. pontban foglaltakra tekintettel amennyiben a Vevő fogyasztónak minősül, úgy a teljesítéstől számított 1 éves időtartamon belül érvényesítheti a jótállással összefüggő jogait.
  • Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vevő részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát
  • szakszerűtlen beszerelés
  • rendeltetésellenes használat,
  • a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás

9. Panaszkezelés

  • A Vevő az ugyfelszolgalat@nettfront.hu email címre küldött üzenetével vagy postai úton panaszt nyújthat be Eladóhoz amegrendelt Termékekkel A Panasz az Eladó által rendszeresített garanciális hibabejelentő lap (elérhető: https://nettfront.hu/hu/informaciok?view=simplefilemanager&id=78) használatával terjeszthető elő.
  • Panasznak minősül különösen, de nem kizárólag:
  • a Termékekkel kapcsolatos mennyiségi, minőségi kifogás,
  • a Rendelés folyamatával kapcsolatos kérdés, probléma,
  • a kiszállítással kapcsolatos észrevétel, probléma (pl. teljesítési idő),
  • a kiszállított Termékekre vonatkozó észrevétel, probléma (minőség, csomagolás)
  • Amennyiben a panasz Termékkel kapcsolatos, úgy a Termék beazonosításához a Vevőnek a panaszban meg kell jelölnie a Termékre vonatkozó számla számát és a rendelésszámot és ahhoz a kifogásolt hibát ábrázoló fényképfelvételt kell csatolnia.
  • Az Eladó a panaszt a beérkezéstől számított 48 órán belül megvizsgálja és a Vevő részére tájékoztatást ad álláspontjáról. Az Eladó a válaszát a Vevő által a regisztráció során megadott email címre küldi meg.
  • Az Eladó viszonteladó által értékesített Termékkel kapcsolatos panaszok kezelésére nem vállal kötelezettséget. Amennyiben viszonteladó által értékesített Termékkel kapcsolatban érkezik jelzés az Eladóhoz, úgy az Eladó azzalkapcsolatban kizárólag abban az esetben ad tájékoztatást, ha a viszonteladó a szükséges adatokat rendelkezésére bocsátja.
  • Amennyiben az Eladó a panasz kérdésében nem tud egyértelműen állást foglalni a Vevő által közölt adatok és dokumentumok alapján, úgy az Eladó felszólíthatja a Vevőt arra, hogy további vizsgálat érdekében a Terméket küldje megrészére. A Termék visszaküldése közvetlenül az Eladó részére történik amennyiben azt Eladó értékesítette. Amennyiben a Terméket viszonteladó értékesítette és Eladó közreműködik a panasz kivizsgálásában, úgy a Termék visszaküldése a viszonteladón keresztül történik.
  • Eladó a 9.6. pontban jelzett eset helyett a Vevő engedélye esetén előzetesen egyeztetett időpontban a Terméket a felhasználás helyszínén is megvizsgálhatja.
  • A Termékre vonatkozó elfogadott panasz esetén az Eladó a Vevő választása szerint a Termék kijavítását vagykicserélését biztosítja. Azonban, ha az igény teljesítése lehetetlen, vagy az Eladó számára – a másik igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget okozna, akkor az eset összes körülményét (ideértve a hibátlan állapotbanképviselt értéket és a szerződésszegés súlyát) mérlegelve az Eladó a csereigény teljesítése helyett választhatja a javítást.

10. A Felek együttműködése, bírósági kikötés

  • Az Eladó és a Vevő kötelezettséget vállalnak arra, hogy a közöttük felmerült vitás kérdéséket békés úton kísérlik meg rendezni. Amennyiben ez a tárgyalások bármelyikük általi kezdeményezésének időpontjától számított 30 napon belül nemvezet eredményre az Eladó és a Vevő a jelen ÁSZF-ből eredő, a járásbíróság hatáskörébe tartozó ügyek tekintetében alávetikmagukat a Budapesti és III. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességének.
  • Vevő vitás helyzet, illetve az Eladóval szemben támasztott követelés esetén sem sértheti az Eladó üzleti hírnevét, harmadik személyek irányába nem tehet olyan közléseket, amelyek az Eladó üzleti érdekeit sérthetik vagy veszélyeztethetik.
  • Azok a Vevők, akik a Termékeket viszonteladóként értékesítik a jelen ÁSZF 10.2. pontjában foglaltakra kötelesek vevőik figyelmét felhívni.

11. Egyéb rendelkezések

  • A jelen ÁSZF alapján létrejött szerződéseknek nem képezi tartalmát, az Eladó és a Vevő között, a korábbi üzletikapcsolatukban kialakult szokás és Továbbá a jelen ÁSZF alapján létrejött szerződéseknek nem képezi tartalmátaz adott üzletágban a hasonló jellegű szerződés alanyai által széles körben ismert és rendszeresen alkalmazott szokás.
  • A jelen ÁSZF által nem szabályozott kérdésekben elsődlegesen a Polgári Törvénykönyvről szóló évi
  1. törvény rendelkezései az irányadók.
  • Az Eladó jogosult az ÁSZF feltételeit bármikor egyoldalúan, indoklás nélkül és külön értesítés nélkül megváltoztatni, módosítani, visszavonni. Jogosult továbbá a Termékek árát és a kiszállítási határidőket is megváltoztatni, módosítani. A változtatások közlés, illetve a közzététel időpontjától hatályosak. Lezárt Rendelésre a lezárás időpontjában érvényben lévő ÁSZF az érvényes.

Ikea -kompatibilitás

Termékeink Ikea -kompatibilisek, így tökéletesen illeszkednek az Ikea -bútorrendszerekhez (konyhákhoz, gardróbokhoz, előszobákhoz). Élvezze az egyedülálló stílust és személyre szabott megjelenést, miközben könnyedén integrálhatja frontjainkat a meglévő Ikea -bútoraihoz.

Csak 5 lépés a teljes megújulásig

Felmérés

Mérje le a meglévő bútorajtóinak méreteit vagy szerezze be az Ikea-ból a terveinek megfelelő bútorvázakat és -alkatrészeket.

Tervezés

Weboldalunk végtelen kínálatából állítsa össze az Ön számára megfelelő dizájnt, a színek és marásminták kombinálásával!

Megrendelés

Ellenőrizze a méreteket az asztalosával és rendelését már le is adhatja személyesen bemutatótermünkben vagy országosan bármelyik viszonteladó partnerünknél!

Szállítás

Az elkészült ajtókat kérheti kiszállítással, vagy személyesen is átveheti telephelyünkön.

Összeszerelés

A bútorajtók pántolásához szükséges furatok kialakításához és a szakszerű összeszereléshez kérje asztalosa segítségét. Ezután nincs más dolga, mint élvezni a személyre szabott végeredményt.

Látogasson el bemutatótermünkbe!

2040 Budaörs – BITEP TELEP
Bánki Donát út 490– es épület

Nyitvatartás

  • Hétfő – Péntek
    09:00 – 17:00
  • Szombat
    Zárva
  • Vasárnap
    Zárva

Látogasson el bemutatótermünkbe!

2040 Budaörs – BITEP TELEP
Bánki Donát út 490– es épület

Nyitvatartás

  • Hétfő – Péntek
    09:00 – 17:00
  • Szombat
    Zárva
  • Vasárnap
    Zárva